Egyszerűbbé tesszük a könyvelők
életét automatizált megoldásokkal.
Az Adriana egy szoftver, ami automatizálja a bank könyvelését könyvelő program váltás nélkül, és így rengeteg időt szabadít fel a könyvelők életében. Nemcsak a bankszámlák kontírozására és párosítására jelent megoldást, hanem az összes csomagfutár szolgáltató és POS terminál elszámoló listák hatékony feldolgozására is.
2.000
Könyvelő iroda használja
elégedetten az Adriana-t
21.000
Cég feldolgozását végzik hónapról-
hónapra az Adriana-val
279 év
Ennyi munkaidőt spóroltunk meg
ügyfeleinknek a kézi könyveléshez képest
AHOGY KEZDŐDÖTT
Réges régen egy messzi messzi galaxisban...
Vannak feladatok, amelyeket meg kell csinálni újra, meg újra. Meg újra. Ezt vette észre még 2016-ban cégünk alapítója egy könyvelő barátjának mindennapjaiban. Lajos ekkor tűzte ki célul, hogy tegyük egyszerűbbé a könyvelők életét. Azóta több mint százezer fejlesztői munkaórával csiszoltuk tökéletesre az Adriana-t. Mindezt ügyfeleink, a könyvelők visszajelzései alapján. Mára csapatunk 26 főre duzzadt, köztük pénzügyi- és számviteli szakemberekkel, könyvelőkkel.
A JELEN INNOVÁCIÓJA
Az Adriana Connect
Bemutatjuk nektek új megoldásunkat az Adriana Connect-et. Az Adriana Connect hozza el a PSD2 közvetlen banki kapcsolatokat és a tervezhető munkavégzést a könyvelőknek. De mi is ez pontosan, miben segíti a könyvelők munkáját és hogyan teszi egyszerűbbé a vállalkozók életét?
AMERRE TARTUNK
Hogyan fogunk segíteni a vállalkozóknak is?
Ahogy mi is a könyvelőkért dolgozunk, úgy a könyvelők a vállalkozókért. Ügyfeleink visszajelzései alapján ez gyakran jelent kihívást a könyvelőknek, így a jövőben szeretnénk olyan megoldásokkal segíteni nektek, ami megkönnyíti a vállalkozók életét és ezáltal közvetetten a tiéteket is.
Ismerd meg csapatunkat
Akik minden nap azon dolgoznak, hogy a lehető legkiemelkedőbb ügyfélélményt biztosítsák az Adriana felhasználóknak.
CEO
Lajos
CEO
A küldetésem, hogy automatizáljuk az unalmas feladatokat, és az embereknek több ideje legyen a valóban fontos dolgokra. 2016 óta ezt követem, így kerültem a könyvelés közelébe, ahol bőven van mit tenni. Csodálatos érzés, hogy ebben a küldetésben mára már 27 tehetséges csapattaggal az oldalamon, együtt segítünk több ezer könyvelőnek, több mint 2.000 irodában. Igazán büszke vagyok arra a temérdek időre, arra a 279 évnyi munkaórára, amit eddig már meg tudunk spórolni az ügyfeleinknek.
COO
Ádám
COO
A feleségem szerint rajta kívül van egy másik nő is az életemben. Úgy hívják, hogy Adriana. 🙂 2018 óta folyamatosan azon dolgozom, hogy az Adriana mint szoftver, az Adriana mint cég, az Adriana mint brand erősödjön, és egyre több értéket adjunk az ügyfeleinknek. A bank könyvelés automatizálásával egy időpazarló tevékenységet váltunk ki, ezzel megkönnyítve a könyvelők életét. Büszke vagyok rá, hogy ma már több, mint 2.000 könyvelő mindennapjaihoz tartozik hozzá az Adriana.
CTO
István
CTO
Számomra alapvető fontosságú a hatékonyság és a minőség, ezért nagyon örülök, hogy az Adriana-nál is ezek az értékek kerülnek előtérbe az automatizáció kapcsán. Az Adriana-nál való elkötelezettség a legújabb technológiai megoldások iránt inspirál, és biztos vagyok benne, hogy ezen értékek mentén az ügyfeleink számára a legjobb megoldásokat tudjuk kínálni.
ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Szandra
ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
Fontosnak tartom, hogy az értékesítési csoportunk tanácsadókból álljon. Olyan szakemberekből, akik képesek pontosan felmérni és megérteni az ügyfél helyzetét, és a legoptimálisabb megoldáshoz vezetik el a könyvelőket. Nagy fókuszt helyezünk az igényfelmérésre és a közvetlen munkakapcsolat kialakítására. Hiszem, hogy hosszútávon csak így tudunk sikereket elérni. Úgy gondolom a digitális világ előnyeit, csak szoros emberi kapcsolatokban tudjuk igazán az előnyünkre fordítani. Azon dolgozunk, hogy ezt az értéket tudjuk közvetíteni az ügyfeleinknek.
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐ
Dorottya
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐ
A kezdetek óta vagyok a csapat tagja, immáron több mint 6 éve. Ügyfeleinket már az elejétől fogva ismerem. Az Adriana minden csínját-bínját tudom. Az ügyfélélményt és az ügyfél elégedettséget tartom a legfontosabbnak, amiért a lehető legtöbbet meg is teszem. Szeretem, hogy az Adriana-nál a kollégáim is így gondolják és együtt haladunk ezért a célért. Folyamatainkat az ügyfélszolgálaton folyamatosan fejlesztjük, csiszoljuk, hogy az ügyfeleinknek a lehető legtöbbet nyújtsuk. Örülök, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek!
KÖNYVELŐ
Noémi
KÖNYVELŐ
Több mint 10 éves könyvelő irodai tapasztalattal érkeztem az Adriana csapatába 2018-ban. Kezdetben ügyfélszolgálati feladatokat is elláttam a könyvelés mellett, a fejlesztői csapattal való közös munka pedig új kihívásokat állított elém. Az itt töltött idő alatt nagyon sokat fejlődtem szakmailag és emberileg is. Fontos számomra, hogy szaktudásom naprakész legyen, hogy a felmerülő kérdések megválaszolása gördülékenyen menjen, ezzel is támogatva a csapat munkáját. Szeretem a jókedvű embereket, a mosoly mindig ragadós!
PÉNZÜGYI ÉS HR KOORDINÁTOR
Orsolya
PÉNZÜGYI ÉS HR KOORDINÁTOR
Azok a feladatok éltetnek és érdekelnek, amelyek túlmutatnak a hagyományos asszisztensi munkakör adta lehetőségeken. Szeretek a problémák elé menni, élvezem, ha rendet tehetek, ha tudunk együtt gondolkodni, de azt is, ha önálló fejtörésre van szükség. Igyekszem minden helyzetben látni az emberi oldalt is és törekszem az egyszerű megoldásokra. Simple is the best.🙂
TERMÉKMENEDZSER
Zoltán
TERMÉKMENEDZSER
Ügyfélszolgálati területen dolgozom, ahol korábbi tapasztalataimat és frissen tanult képességeimet egyaránt használom az ügyfelek élményének javítása érdekében. A webáruházak működésének ismerete mellett a felhasználói élmény (UX) területén is tájékozott vagyok, így átfogóan látom az ügyfelek igényeit. Mindig készen állok segíteni és a legjobb megoldásokat kínálni.
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Krisztina
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Sziasztok! Adriana-nál dolgozom, és bennem is ott lapul a könyvelőirodai múlt. Nagyon jól érzem magam itt, és jól együtt tudok dolgozni a könyvelőkkel mert értem, milyen nyomás nehezedhet egy-egy határidő miatt rájuk. Szeretem, ha minden gördülékenyen zajlik, ezért mindig gyors és hatékony segítséget nyújtok az ügyfeleknek. Nálam a konzultáció és az oktatás időpontjai is könnyen egyeztethetők!
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CSOPORTVEZETŐ
Judit
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CSOPORTVEZETŐ
Lassan három éve, hogy a könyvelői pályát otthagytam egy, az Adriana-nál kínálkozó nyitott szoftvertanácsadói pozíció miatt. Jelenleg az ügyfélszolgálat csoportvezetőjeként dolgozom, ahol nap mint nap az a célom, hogy segítsek mind az ügyfeleknek, mind a kollégáknak. Mindig is hittem abban, hogy az őszinte kommunikáció és a közvetlenség a sikeres együttműködés kulcsa. Bármilyen kérdéssel vagy kéréssel forduljatok hozzám bizalommal!
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Szilvia
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Huszonéves változatos (termelői, mg-i és ker. ágazatos) nagyvállalati könyvelői múltam mellett gyakorlati oktatói tapasztalattal találtam meg helyemet az Adriana-nál, ahol segíthetem könyvelő társaim munkáját. Mindig vonzott a szoftverek világa, szerettem volna „Mindent” tudni róluk, mely lehetetlen küldetés, de jól esik közelükben tevékenykedni, jobbá tenni őket nap mint nap. Munkámat segíti a hihetetlen CSAPAT, akikkel egy hajóban evezünk a cél felé, hogy Minden könyvelőnek könnyebbek lehessenek a mindennapok.
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Veronika
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Velem az ügyfélszolgálat keretein belül találkozhatsz. Végzettségemet tekintve gazdasági informatikus vagyok. Azért szeretek az Adriana-nál dolgozni, mert itt egyaránt kamatoztathatom a pénzügy és az informatika területén megszerzett tudásomat. Az ügyfélszolgálat leginkább „front office” tevékenység, összekötő kapocs a szervezet és az ügyfél között. Nálunk az ügyfélközpontúság a prioritás, mely megvalósításának a megoldása elsősorban a munkatársakban rejlik. Nálunk csakis ilyen beállítottságú kollégákkal dolgozhatok együtt.
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Laura
SZOFTVER TANÁCSADÓ
Szerencsésnek mondhatom magam, hogy könyvelőként is használhattam az Adriana-t és ezáltal rengeteg időt spóroltam magamnak munkám során. Szeretek könnyíteni mások életén, ezért is öröm számomra, hogy az ügyfeleink munkáját támogathatom és segíthetem az ügyfélszolgálatos csapat tagjaként a fiatalos, lendületes hozzáállásommal.
KEY ACCOUNT MANAGER
Pál
KEY ACCOUNT MANAGER
Mindig arra törekedtem, hogy az ügyfeleimmel őszinte, bizalmi kapcsolat alakuljon ki, ahol időben tudunk felkészülni a “váratlan” helyzetekre. Nagyon fontosnak tartom, hogy tökéletesen legyen felmérve az ügyfél valós, elsődleges igénye, mert csak így lehet a leghatékonyabb megoldáshoz segíteni.
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS
Anita
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS
Értékesítési asszisztensként elsődleges célom az értékesítési csapat munkájának támogatása. Nagyon élvezem a különböző események szervezését és azokat a feladatokat is, amikor az Adriana csapatot segíthetem. A közös munka és az együttműködés a csapattal mindig inspirál és lehetőséget kínál a fejlődésre. Örömmel tölt el, hogy egy olyan csapat részese vagyok, amely mindig azon dolgozik, hogy teljesítse a céljait és sikereket érjen el, miközben nem csak üzleti kapcsolatokat épít hanem emberi kapcsolatokat is.
PÉNZÜGYI KOORDINÁTOR
Klaudia
PÉNZÜGYI KOORDINÁTOR
Az Adriana-hoz Értékesítési tanácsadói munkakörbe érkeztem, melyet szívvel-lélekkel csinálok mindennap, mert számomra fontos az ügyfelek elégedettsége és ügyfél élménye. Tudásomat tovább bővíthettem a cégnél, mint pénzügyes csapattag, így változatos munkaköröm alakult ki az idők során, amit nagyon szeretek, mert több feladatkörből vehetem ki a részem.
SENIOR FEJLESZTŐ
Gyula
SENIOR FEJLESZTŐ
Üdv! Gyula vagyok és fullstack fejlesztőként dolgozom. Szeretek itt lenni, mert mindig új kihívásokkal találkozom, és kiváló csapatunk számomra a második család. Az innováció és a társadalmi problémák megoldása iránti szenvedélyem vezet előre az életben. Munkám során a technológia világában való elmerülésből merítek ihletet, hogy kreatív megoldásokat hozzak létre és előre lépjek.
SENIOR FEJLESZTŐ
András
SENIOR FEJLESZTŐ
Mint senior fejlesztő, több mint 20 éves tapasztalattal, nagyra értékelem az Adriana által kínált technológiai kihívásokat és lehetőségeket. Hiszek a tiszta kód és az agilis fejlesztési gyakorlatok erejében. Ha nem programozok, szívesen töltöm az időmet a természetben SUP -ozva, túrázva vagy egy jó könyv társaságában. A szabadidőm inspirációt és energiát ad a munkámhoz, és azt hiszem, ezt a dinamikát vissza is adja a cégünk. Mint mondani szokták: “A kód olyan, mint a humor. Ha magyarázni kell, akkor rossz.”
SENIOR FEJLESZTŐ
Zsolt
SENIOR FEJLESZTŐ
A technológia és a kódolás mindig is a szenvedélyem volt. Sok éven keresztül dolgoztam különféle projekteken, és ezalatt rájöttem, hogy nem csak a tökéletes kód számít, hanem az is, hogy hogyan segít az embereknek. Az Adriana-nál érzem, hogy valóban értéket teremthetek, és nem csak programokat írok, hanem megoldásokat is kínálok az emberek problémáira. Ahogyan a kedvenc programozói idézetem mondja: "A kód nem csak arról szól, hogy működjön, hanem arról is, hogy megértsük." - Martin Fowler
SZOFTVER FEJLESZTŐ
Béla
SZOFTVER FEJLESZTŐ
Az Adriana fejlesztőjeként örömmel tölt el, hogy a munkámmal másokét segíthetem. Rendelkezem ügyfélszolgálatos tapasztalatokkal, melyeket igyekszem hasznosítani a napi feladatok elvégzése során. Nagy állatbarát vagyok - a családunknak van 3 kutyája is -, a szabadidőmben sportolok (streetworkout), és önfejlesztéssel foglalkozom.
ÚJ CSAPATTAG
Neked Fenntartva
ÚJ CSAPATTAG
Felkeltettük érdeklődésed és el tudnád képzelni magad az Adriana csapatában?
Folyamatosan keresünk hozzánk hasonlóan gondolkodó embereket így, ha tennél egy próbát, hogy meglásd van-e kapcsolódási pont, küldd el önéletrajzodat a ugyfelszolgalat@automatik.hu email címre, és ha úgy találjuk, hogy a pályázatod ajapján szívesen ajánlanánk nyitott pozíciót számodra, akkor felvesszük veled a kapcsolatot.
Az űrlap elküldése után rövidesen egy tanácsadó kolléga fel fog keresni időpont egyeztetés céljából.