Ügyfélszolgálat: +36-1-850-6006  |   ugyfelszolgalat@automatik.hu

Egyszerűbbé tesszük a könyvelők
életét automatizált megoldásokkal.

Az Adriana egy szoftver, ami automatizálja a bank könyvelését könyvelő program váltás nélkül, és így rengeteg időt szabadít fel a könyvelők életében. Nemcsak a bankszámlák kontírozására és párosítására jelent megoldást, hanem az összes csomagfutár szolgáltató és POS terminál elszámoló listák hatékony feldolgozására is.

ikon

2.000

ikon

Könyvelő iroda használja
elégedetten az Adriana-t

21.000

ikon

Cég feldolgozását végzik hónapról-
hónapra az Adriana-val

ikon

279 év

ikon

Ennyi munkaidőt spóroltunk meg
ügyfeleinknek a kézi könyveléshez képest

Dolgozó kollégák

AHOGY KEZDŐDÖTT

Réges régen egy messzi messzi galaxisban...

Vannak feladatok, amelyeket meg kell csinálni újra, meg újra. Meg újra. Ezt vette észre még 2016-ban cégünk alapítója egy könyvelő barátjának mindennapjaiban. Lajos ekkor tűzte ki célul, hogy tegyük egyszerűbbé a könyvelők életét. Azóta több mint százezer fejlesztői munkaórával csiszoltuk tökéletesre az Adriana-t. Mindezt ügyfeleink, a könyvelők visszajelzései alapján. Mára csapatunk 26 főre duzzadt, köztük pénzügyi- és számviteli szakemberekkel, könyvelőkkel.

ikon

A JELEN INNOVÁCIÓJA

Az Adriana Connect

Bemutatjuk nektek új megoldásunkat az Adriana Connect-et. Az Adriana Connect hozza el a PSD2 közvetlen banki kapcsolatokat és a tervezhető munkavégzést a könyvelőknek. De mi is ez pontosan, miben segíti a könyvelők munkáját és hogyan teszi egyszerűbbé a vállalkozók életét?

RÉSZLETEK

Dolgozó kolléga

AMERRE TARTUNK

Hogyan fogunk segíteni a vállalkozóknak is?

Ahogy mi is a könyvelőkért dolgozunk, úgy a könyvelők a vállalkozókért. Ügyfeleink visszajelzései alapján ez gyakran jelent kihívást a könyvelőknek, így a jövőben szeretnénk olyan megoldásokkal segíteni nektek, ami megkönnyíti a vállalkozók életét és ezáltal közvetetten a tiéteket is.

Dolgozó kolléga

Csapatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy egyszerűbbé tegye a könyvelők életét.

Ismerd meg csapatunkat

Akik minden nap azon dolgoznak, hogy a lehető legkiemelkedőbb ügyfélélményt biztosítsák az Adriana felhasználóknak.

Lajos

CEO

Lajos

CEO

A küldetésem, hogy automatizáljuk az unalmas feladatokat, és az embereknek több ideje legyen a valóban fontos dolgokra. 2016 óta ezt követem, így kerültem a könyvelés közelébe, ahol bőven van mit tenni. Csodálatos érzés, hogy ebben a küldetésben mára már 27 tehetséges csapattaggal az oldalamon, együtt segítünk több ezer könyvelőnek, több mint 2.000 irodában. Igazán büszke vagyok arra a temérdek időre, arra a 279 évnyi munkaórára, amit eddig már meg tudunk spórolni az ügyfeleinknek.

Ádám

COO

Ádám

COO

A feleségem szerint rajta kívül van egy másik nő is az életemben. Úgy hívják, hogy Adriana. 🙂 2018 óta folyamatosan azon dolgozom, hogy az Adriana mint szoftver, az Adriana mint cég, az Adriana mint brand erősödjön, és egyre több értéket adjunk az ügyfeleinknek. A bank könyvelés automatizálásával egy időpazarló tevékenységet váltunk ki, ezzel megkönnyítve a könyvelők életét. Büszke vagyok rá, hogy ma már több, mint 2.000 könyvelő mindennapjaihoz tartozik hozzá az Adriana.

István

CTO

István

CTO

Számomra alapvető fontosságú a hatékonyság és a minőség, ezért nagyon örülök, hogy az Adriana-nál is ezek az értékek kerülnek előtérbe az automatizáció kapcsán. Az Adriana-nál való elkötelezettség a legújabb technológiai megoldások iránt inspirál, és biztos vagyok benne, hogy ezen értékek mentén az ügyfeleink számára a legjobb megoldásokat tudjuk kínálni.

Szandra

ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ

Szandra

ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ

Fontosnak tartom, hogy az értékesítési csoportunk tanácsadókból álljon. Olyan szakemberekből, akik képesek pontosan felmérni és megérteni az ügyfél helyzetét, és a legoptimálisabb megoldáshoz vezetik el a könyvelőket. Nagy fókuszt helyezünk az igényfelmérésre és a közvetlen munkakapcsolat kialakítására. Hiszem, hogy hosszútávon csak így tudunk sikereket elérni. Úgy gondolom a digitális világ előnyeit, csak szoros emberi kapcsolatokban tudjuk igazán az előnyünkre fordítani. Azon dolgozunk, hogy ezt az értéket tudjuk közvetíteni az ügyfeleinknek.

Dorottya

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐ

Dorottya

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI VEZETŐ

A kezdetek óta vagyok a csapat tagja, immáron több mint 6 éve. Ügyfeleinket már az elejétől fogva ismerem. Az Adriana minden csínját-bínját tudom. Az ügyfélélményt és az ügyfél elégedettséget tartom a legfontosabbnak, amiért a lehető legtöbbet meg is teszem. Szeretem, hogy az Adriana-nál a kollégáim is így gondolják és együtt haladunk ezért a célért. Folyamatainkat az ügyfélszolgálaton folyamatosan fejlesztjük, csiszoljuk, hogy az ügyfeleinknek a lehető legtöbbet nyújtsuk. Örülök, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek!

Noémi

KÖNYVELŐ

Noémi

KÖNYVELŐ

Több mint 10 éves könyvelő irodai tapasztalattal érkeztem az Adriana csapatába 2018-ban. Kezdetben ügyfélszolgálati feladatokat is elláttam a könyvelés mellett, a fejlesztői csapattal való közös munka pedig új kihívásokat állított elém. Az itt töltött idő alatt nagyon sokat fejlődtem szakmailag és emberileg is. Fontos számomra, hogy szaktudásom naprakész legyen, hogy a felmerülő kérdések megválaszolása gördülékenyen menjen, ezzel is támogatva a csapat munkáját. Szeretem a jókedvű embereket, a mosoly mindig ragadós!

Orsolya

PÉNZÜGYI ÉS HR KOORDINÁTOR

Orsolya

PÉNZÜGYI ÉS HR KOORDINÁTOR

Azok a feladatok éltetnek és érdekelnek, amelyek túlmutatnak a hagyományos asszisztensi munkakör adta lehetőségeken. Szeretek a problémák elé menni, élvezem, ha rendet tehetek, ha tudunk együtt gondolkodni, de azt is, ha önálló fejtörésre van szükség. Igyekszem minden helyzetben látni az emberi oldalt is és törekszem az egyszerű megoldásokra. Simple is the best.🙂

Zoltán

TERMÉKMENEDZSER

Zoltán

TERMÉKMENEDZSER

Ügyfélszolgálati területen dolgozom, ahol korábbi tapasztalataimat és frissen tanult képességeimet egyaránt használom az ügyfelek élményének javítása érdekében. A webáruházak működésének ismerete mellett a felhasználói élmény (UX) területén is tájékozott vagyok, így átfogóan látom az ügyfelek igényeit. Mindig készen állok segíteni és a legjobb megoldásokat kínálni.

Krisztina

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Krisztina

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Sziasztok! Adriana-nál dolgozom, és bennem is ott lapul a könyvelőirodai múlt. Nagyon jól érzem magam itt, és jól együtt tudok dolgozni a könyvelőkkel mert értem, milyen nyomás nehezedhet egy-egy határidő miatt rájuk. Szeretem, ha minden gördülékenyen zajlik, ezért mindig gyors és hatékony segítséget nyújtok az ügyfeleknek. Nálam a konzultáció és az oktatás időpontjai is könnyen egyeztethetők!

Judit

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CSOPORTVEZETŐ

Judit

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CSOPORTVEZETŐ

Lassan három éve, hogy a könyvelői pályát otthagytam egy, az Adriana-nál kínálkozó nyitott szoftvertanácsadói pozíció miatt. Jelenleg az ügyfélszolgálat csoportvezetőjeként dolgozom, ahol nap mint nap az a célom, hogy segítsek mind az ügyfeleknek, mind a kollégáknak. Mindig is hittem abban, hogy az őszinte kommunikáció és a közvetlenség a sikeres együttműködés kulcsa. Bármilyen kérdéssel vagy kéréssel forduljatok hozzám bizalommal!

Szilvia

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Szilvia

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Huszonéves változatos (termelői, mg-i és ker. ágazatos) nagyvállalati könyvelői múltam mellett gyakorlati oktatói tapasztalattal találtam meg helyemet az Adriana-nál, ahol segíthetem könyvelő társaim munkáját. Mindig vonzott a szoftverek világa, szerettem volna „Mindent” tudni róluk, mely lehetetlen küldetés, de jól esik közelükben tevékenykedni, jobbá tenni őket nap mint nap. Munkámat segíti a hihetetlen CSAPAT, akikkel egy hajóban evezünk a cél felé, hogy Minden könyvelőnek könnyebbek lehessenek a mindennapok.

Veronika

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Veronika

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Velem az ügyfélszolgálat keretein belül találkozhatsz. Végzettségemet tekintve gazdasági informatikus vagyok. Azért szeretek az Adriana-nál dolgozni, mert itt egyaránt kamatoztathatom a pénzügy és az informatika területén megszerzett tudásomat. Az ügyfélszolgálat leginkább „front office” tevékenység, összekötő kapocs a szervezet és az ügyfél között. Nálunk az ügyfélközpontúság a prioritás, mely megvalósításának a megoldása elsősorban a munkatársakban rejlik. Nálunk csakis ilyen beállítottságú kollégákkal dolgozhatok együtt.

Laura

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Laura

SZOFTVER TANÁCSADÓ

Szerencsésnek mondhatom magam, hogy könyvelőként is használhattam az Adriana-t és ezáltal rengeteg időt spóroltam magamnak munkám során. Szeretek könnyíteni mások életén, ezért is öröm számomra, hogy az ügyfeleink munkáját támogathatom és segíthetem az ügyfélszolgálatos csapat tagjaként a fiatalos, lendületes hozzáállásommal.

Pál

KEY ACCOUNT MANAGER

Pál

KEY ACCOUNT MANAGER

Mindig arra törekedtem, hogy az ügyfeleimmel őszinte, bizalmi kapcsolat alakuljon ki, ahol időben tudunk felkészülni a “váratlan” helyzetekre. Nagyon fontosnak tartom, hogy tökéletesen legyen felmérve az ügyfél valós, elsődleges igénye, mert csak így lehet a leghatékonyabb megoldáshoz segíteni.

Anita

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Anita

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Értékesítési asszisztensként elsődleges célom az értékesítési csapat munkájának támogatása. Nagyon élvezem a különböző események szervezését és azokat a feladatokat is, amikor az Adriana csapatot segíthetem. A közös munka és az együttműködés a csapattal mindig inspirál és lehetőséget kínál a fejlődésre. Örömmel tölt el, hogy egy olyan csapat részese vagyok, amely mindig azon dolgozik, hogy teljesítse a céljait és sikereket érjen el, miközben nem csak üzleti kapcsolatokat épít hanem emberi kapcsolatokat is.

Klaudia

PÉNZÜGYI KOORDINÁTOR

Klaudia

PÉNZÜGYI KOORDINÁTOR

Az Adriana-hoz Értékesítési tanácsadói munkakörbe érkeztem, melyet szívvel-lélekkel csinálok mindennap, mert számomra fontos az ügyfelek elégedettsége és ügyfél élménye. Tudásomat tovább bővíthettem a cégnél, mint pénzügyes csapattag, így változatos munkaköröm alakult ki az idők során, amit nagyon szeretek, mert több feladatkörből vehetem ki a részem.

Gyula

SENIOR FEJLESZTŐ

Gyula

SENIOR FEJLESZTŐ

Üdv! Gyula vagyok és fullstack fejlesztőként dolgozom. Szeretek itt lenni, mert mindig új kihívásokkal találkozom, és kiváló csapatunk számomra a második család. Az innováció és a társadalmi problémák megoldása iránti szenvedélyem vezet előre az életben. Munkám során a technológia világában való elmerülésből merítek ihletet, hogy kreatív megoldásokat hozzak létre és előre lépjek.

András

SENIOR FEJLESZTŐ

András

SENIOR FEJLESZTŐ

Mint senior fejlesztő, több mint 20 éves tapasztalattal, nagyra értékelem az Adriana által kínált technológiai kihívásokat és lehetőségeket. Hiszek a tiszta kód és az agilis fejlesztési gyakorlatok erejében. Ha nem programozok, szívesen töltöm az időmet a természetben SUP -ozva, túrázva vagy egy jó könyv társaságában. A szabadidőm inspirációt és energiát ad a munkámhoz, és azt hiszem, ezt a dinamikát vissza is adja a cégünk. Mint mondani szokták: “A kód olyan, mint a humor. Ha magyarázni kell, akkor rossz.”

Zsolt

SENIOR FEJLESZTŐ

Zsolt

SENIOR FEJLESZTŐ

A technológia és a kódolás mindig is a szenvedélyem volt. Sok éven keresztül dolgoztam különféle projekteken, és ezalatt rájöttem, hogy nem csak a tökéletes kód számít, hanem az is, hogy hogyan segít az embereknek. Az Adriana-nál érzem, hogy valóban értéket teremthetek, és nem csak programokat írok, hanem megoldásokat is kínálok az emberek problémáira. Ahogyan a kedvenc programozói idézetem mondja: "A kód nem csak arról szól, hogy működjön, hanem arról is, hogy megértsük." - Martin Fowler

Béla

SZOFTVER FEJLESZTŐ

Béla

SZOFTVER FEJLESZTŐ

Az Adriana fejlesztőjeként örömmel tölt el, hogy a munkámmal másokét segíthetem. Rendelkezem ügyfélszolgálatos tapasztalatokkal, melyeket igyekszem hasznosítani a napi feladatok elvégzése során. Nagy állatbarát vagyok - a családunknak van 3 kutyája is -, a szabadidőmben sportolok (streetworkout), és önfejlesztéssel foglalkozom.

Neked Fenntartva

ÚJ CSAPATTAG

Neked Fenntartva

ÚJ CSAPATTAG

Felkeltettük érdeklődésed és el tudnád képzelni magad az Adriana csapatában?

Folyamatosan keresünk hozzánk hasonlóan gondolkodó embereket így, ha tennél egy próbát, hogy meglásd van-e kapcsolódási pont, küldd el önéletrajzodat a ugyfelszolgalat@automatik.hu email címre, és ha úgy találjuk, hogy a pályázatod ajapján szívesen ajánlanánk nyitott pozíciót számodra, akkor felvesszük veled a kapcsolatot.

Te is szeretnéd céged banki könyvelését automatizálni?
Akkor jelentkezz ingyenes konzultációnkra.
Mi vár rád a konzultáción?
  1. A konzultáció során lehetőséget biztosítunk egy online találkozóra, ahol részletesen megosztjuk veled, hogyan tudjuk automatizálni a banki tranzakciók könyvelésével kapcsolatos folyamataidat.
  2. Bemutatjuk a különböző megoldásokat, azok előnyeit és hatásait a vállalkozásod számára.
  3. Az igényeid és könyvelési szokásaid alapján pedig készítünk egy ajánlatot, amely megmutatja, hogy ténylegesen mennyi pénzt és időt spórolhatsz meg az Adriana használatával.
Ne maradj le erről a kivételes lehetőségről! Töltsd ki az alábbi űrlapot, és jelentkezz konzultációnkra!

Az űrlap elküldése után rövidesen egy tanácsadó kolléga fel fog keresni időpont egyeztetés céljából.

ikon