Minden banki
tranzakció egy helyen

NAPRAKÉSZEN, KÖNYVELÉSRE KÉSZEN

ikon

Szeretnéd, hogy az összes vállalkozód összes banki tranzakciója automatikusan megérkezzen hozzád?

Akkor teszteld le Te is az Adriana Connect-et!

Az Adriana Connect egy PSD2 adatszinkron alapú tisztító szoftver, ami a „nyers” banki tranzakciókat könyvelhető állapotúra konvertálja. Ennek köszönhetően az adatok automatán megérkeznek az Adriana rendszerébe, és könyvelőként gombnyomásra feldolgozhatod őket.

A Connect legnagyobb előnye, hogy a gyakran nehézkes adatbekérési folyamatot megszünteti és Adriana-s könyvelőként azonnal, automatikusan naprakész banki adatokkal dolgozhatsz. Ennek köszönhetően bármikor eléred a könyvelt céged banki kivonatát.

A vállalkozásoknak jelenleg ez a legkényelmesebb megoldás, hiszen a havi kivonat rendszeres küldése helyett elegendő három-hat havonta engedélyezni az automatikus banki szinkront.

Miért használd a Connect-et?

Naprakész

Friss banki adatok naponta a könyveléshez

Biztonságos

A könyvelők kizárólag olvasási jogot kapnak

Felhasználóbarát

Egyszerű kezelés a könyvelő és pénzügyes számára

Kényelmes

Kiválthatod a fájl bekérési nehézségeket

Ez nagyon jól hangzik!
Hogyan tudok regisztrálni?

ikon
ikon

Lépj be az Adriana fiókodba

Ezután a jobb felső sarokban kattints az előfizető nevére, majd a “Kísérleti modulok” menüpont alatt tudod aktiválni az Connect-et.

Dolgozó kolléga
Dolgozó kolléga

Hívd meg ügyfeledet

A könyvelt cégeid neve mellett találsz egy connect ikon ikont, kattints erre és hívd meg a könyvelt cég ügyvezetőjét a Connect-be.

Banki szinkron engedélyezése

Ezt a lépést az ügyvezető végzi. Egy e-mailen kapott linken belép a Connect-be és engedélyezi az API kapcsolatot.

Dolgozó kolléga
Dolgozó kolléga

Úton vannak az adatok

Megtörtént a bekötés, nincs más teendőd mint várni. A banki adatok minden nap végén automatikusan szinkronizálódnak.

Automatikus könyvelés

Mostantól a vállalkozó közreműködése nélkül eléred a naprakész adatokat. Használd együtt a az Adriana-t és a Connect-et a még hatékonyabb és gyorsabb könyvelésért.

Dolgozó kolléga
ikon

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A Connect egy PSD2 adatszinkron alapú adattisztító szoftver, mely a banki tranzakciókat automatikusan lekérdezi a bank rendszeréből, és könyvelhető állapotúra alakítja át. A vállalkozó összes bankszámlájának összes tranzakciója naprakészen elérhetővé válik a vállalkozó és a könyvelője számára. Megtisztítva, egységes struktúrába rendezve. A szoftver automatikusan szinkronizálja a tranzakciókat az Adriana rendszerrel, így a könyvelők gombnyomásra feldolgozhatják az adatokat. Az összeköttetés megteremtéséhez néhány egyszerű lépést kell követni, amelyek között szerepel az ügyvezető engedélyezése és az API kapcsolat létrehozása a bankkal.

A Connect kezdetben az OTP Bank és K&H Bank rendszereivel használható. Ezekhez a bankokhoz keresünk jelenleg tesztelőket, szeretnénk, ha minél többen kipróbálnák, és visszajelzéseikkel segítenék a rendszer finomhangolását. Ami a többi bankot illeti, mint az MBH Bank, CIB Bank, Erste Bank, Gránit Bank, Magnet Bank, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank és a Revolut, a szoftver technikailag képes az integrációjukra, de a teljes körű együttműködés aktiválása ezekkel a bankokkal egy későbbi időpontban várható. Először az OTP Bank és K&H Bank kapcsolatot szeretnénk tökéletesíteni.

A Connect PSD2 szabvánnyal összhangban működik, ami szigorú biztonsági előírásokat és szabályokat tartalmaz az ügyfelek pénzügyi adatainak védelmében. Ezenfelül a felhő alapú szoftverek, mint az Adriana, a legmodernebb biztonsági protokollok és megoldások alapján működnek, garantálva az adatok biztonságos tárolását és kezelését.

A tesztüzem alatt a szoftver még a fejlesztés és finomítás szakaszában van, tehát nem a végső kereskedelmi változat. Ebben az időszakban a felhasználók már tesztelhetik és használhatják is a rendszert, miközben pedig fejlesztőink az ő visszajelzéseik alapján valósítják meg a további módosításokat és frissítéseket. Minél több felhasználónk teszteli a Connect-et, annál rövidebb idő alatt tudjuk tökéletesíteni a szoftvert és átadni az éles változatot az ügyfelek.

A Connect tesztelési időszakában a szolgáltatás teljesen ingyenes. A tesztelés során lehetőséged nyílik a rendszer minden funkcióját díjmentesen kipróbálni, így megtapasztalhatod annak előnyeit költségek nélkül. Ezzel a lehetőséggel szeretnénk lehetővé tenni, hogy a könyvelők és vállalkozók megbizonyosodjanak a termék értékéről, mielőtt elköteleződnek mellette. Használd ki ezt a kiváló lehetőséget és teszteld a szoftvert, míg az ajánlat érvényben van!

Megrendeléssel és egyéb információkkal kapcsolatban kattints ide!