Minden banki
tranzakció egy helyen

NAPRAKÉSZEN, KÖNYVELÉSRE KÉSZEN

ikon

Szeretnéd, hogy az összes vállalkozód összes banki tranzakciója automatikusan megérkezzen hozzád?

Akkor próbáld ki Te is a Connect - RLB integrációt!

Az Adriana legújabb terméke, az Adriana Connect, egy PSD2 adatszinkron alapú tisztító szoftver, ami a „nyers” banki tranzakciókat megtisztítja és könyvelhető állapotúra konvertálja. Az adatok automatán megérkeznek az Adriana Connect-be, és a Connect - RLB integrációnak köszönhetően az RLB-ből egy gombnyomásra elérheted őket.

A Connect legnagyobb előnye, hogy a gyakran nehézkes adatbekérési folyamatot megszünteti és Connect integrációval rendelkező RLB-s könyvelőként azonnal, automatikusan naprakész banki adatokkal dolgozhatsz. Ennek köszönhetően bármikor eléred a könyvelt cégeid banki tranzakcióit.

A vállalkozásoknak jelenleg ez a legkényelmesebb megoldás, hiszen a havi kivonat rendszeres küldése helyett elegendő hat havonta engedélyezni az automatikus banki szinkront.

Miért használd a Connect - RLB integrációt?

Naprakész

Friss banki adatok naponta a könyveléshez

Biztonságos

A könyvelők kizárólag olvasási jogot kapnak

Felhasználóbarát

Egyszerű kezelés a könyvelő és pénzügyes számára

Kényelmes

Kiválthatod a fájl bekérési nehézségeket

ikon

Kinek szól a Connect - RLB integráció?

Adriana előfizetés nélkül:

ha ragaszkodsz a kézi rögzítéshez,

ha a kontírozást és a párosítást nem szeretnéd automatizálni,

ha még csak ismerkedsz az automatizált bank könyveléssel,

mégis fontos neked, hogy a banki tranzakciók automatikusan megérkezzenek hozzád, és folyamatosan elérhetőek legyenek.

Adriana előfizetés mellé:

Az Adriana-t remekül kiegészíti, az Adriana-s feldolgozást tovább egyszerűsíti a Connect.

Az Adriana-val az automata kontírozás, az automata párosítás, és az automata betöltés már megoldott.

A Connect a tranzakciók ügyfelektől való begyűjtését egyszerűsíti.

A Connect - RLB integráció segítségével mostantól közvetlenül az RLB-ből is eléred a Connectben lévő tranzakciókat.

ikon
Magyarázó kép

A Connect - RLB integráció előnyei

Nem függsz az ügyféltől, mert a tranzakciók automatikusan érkeznek

  • Nem kell az ügyfelet kérni, emlékeztetni, hogy töltse le a fájlt, és küldje el neked.
  • Az ügyfélnek csak egyszeri alkalommal a bankszámla bekötést kell elvégeznie, és 180 naponta kell megújítania.
  • Évente csak 2x kell ezzel foglalkoznia a vállalkozónak.

A formátum problémák megszűnnek

Az ügyfelek gyakran panaszkodnak arra, hogy a fájlok bekérése sok levelezéssel jár. Veled is előfordult már, hogy...

  • Az ügyfél nem tudja, vagy nem akarja letölteni a fájlt.
  • Nem jó időszakot, vagy rossz formátumot tölt le.
  • Megnyitja, belemódosít.
  • Véletlenül nem küldi át az összes fájlt.
  • Esetleg a bank változtat a formátumon.

Te osztod be az idődet, mert a tranzakciók mindig rendelkezésre állnak

  • OSA rendszerhez hasonlóan folyamatosan látod a tranzakciókat.
  • Ott vannak, nem kell várnod senkire.
  • Akkor könyvelsz bankot, amikor Te szeretnél.
  • Te osztod be az idődet.
  • Kiszámítható.

Napi bank könyvelésre nyílik lehetőség

  • Anélkül, hogy a könyvelőnek, vagy a vállalkozónak naponta be kellene lépnie az internetbankba.
  • Egy nagyobb cég esetén, ahol 5-10-20 bankszámla van, ott ennyi internetbank belépést vagy lekérdezést spórolhatsz meg naponta.
  • Ez egy új szolgáltatás lehet. Pénzt kérhetsz a naprakész kintlévőség nyilvántartásért.

Kicsi cégekre is érdemes használni

  • Kevés tranzakció esetén eddig sokan nem erőltették a fájl bekérést az ügyféltől.
  • Mostantól az egyszeri bekötés nem nagy teher.
  • Összes céged bank feldolgozása egységes folyamat szerint történhet.

Tranzakciók megjelenése egységes a Connect-ben. Minden bank esetén

  • A bankok rengeteg felesleges információt tesznek a papíralapú elektronikus kivonatokra, ezeket az információkat az Adriana megtisztítja.

Könnyebb áttekinthetőség és gyorsabb könyvelés

  • Nincs több keresgélés a banki kivonatokban.
  • Egy kattintás, legyél akár a pénztár bank naplóban, a bank könyvelése menüpontban, a pénzügyi nyilvántarásban, az összes napló listázásában, vagy a főkönyvi kivonatban és máris automatikusan a kívánt tételre ugrik a Connect által megtisztított tranzakciós listában.

Vágjunk bele, hogyan tovább?

Lépj be az RLB könyvelőprogramba és kattints bármelyik “bankszámla történet” feliratú gombra, majd hozd létre Connect fiókodat.

Ezután az újonnan létrehozott Connect fiókodba meg tudod hívni a vállalkozó ügyfeleidet, és ők el tudják végezni a bankszámla bekötést.

Ezt követően érkeznek a tranzakciók a Connect-be és Te könyvelőként közvetlenül az RLB-ből, bármikor eléred azokat.

Köszönjük, hogy az Adriana Connect-et választottad!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A Connect egy PSD2 adatszinkron alapú adattisztító szoftver, mely a banki tranzakciókat automatikusan lekérdezi a bank rendszeréből, és könyvelhető állapotúra alakítja át. A vállalkozó összes bankszámlájának összes tranzakciója naprakészen elérhetővé válik a vállalkozó és a könyvelője számára. Megtisztítva, egységes struktúrába rendezve. A szoftver automatikusan szinkronizálja a tranzakciókat az Adriana rendszerrel, így a könyvelők gombnyomásra feldolgozhatják az adatokat. Az összeköttetés megteremtéséhez néhány egyszerű lépést kell követni, amelyek között szerepel az ügyvezető engedélyezése és az API kapcsolat létrehozása a bankkal.

A Connect kezdetben az OTP Bank és K&H Bank rendszereivel használható. Ezekhez a bankokhoz keresünk jelenleg tesztelőket, szeretnénk, ha minél többen kipróbálnák, és visszajelzéseikkel segítenék a rendszer finomhangolását. Ami a többi bankot illeti, mint az MBH Bank, CIB Bank, Erste Bank, Gránit Bank, Magnet Bank, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank és a Revolut, a szoftver technikailag képes az integrációjukra, de a teljes körű együttműködés aktiválása ezekkel a bankokkal egy későbbi időpontban várható. Először az OTP Bank és K&H Bank kapcsolatot szeretnénk tökéletesíteni.

A Connect PSD2 szabvánnyal összhangban működik, ami szigorú biztonsági előírásokat és szabályokat tartalmaz az ügyfelek pénzügyi adatainak védelmében. Ezenfelül a felhő alapú szoftverek, mint az Adriana, a legmodernebb biztonsági protokollok és megoldások alapján működnek, garantálva az adatok biztonságos tárolását és kezelését.

A tesztüzem alatt a szoftver még a fejlesztés és finomítás szakaszában van, tehát nem a végső kereskedelmi változat. Ebben az időszakban a felhasználók már tesztelhetik és használhatják is a rendszert, miközben pedig fejlesztőink az ő visszajelzéseik alapján valósítják meg a további módosításokat és frissítéseket. Minél több felhasználónk teszteli a Connect-et, annál rövidebb idő alatt tudjuk tökéletesíteni a szoftvert és átadni az éles változatot az ügyfelek.

A Connect tesztelési időszakában a szolgáltatás teljesen ingyenes. A tesztelés során lehetőséged nyílik a rendszer minden funkcióját díjmentesen kipróbálni, így megtapasztalhatod annak előnyeit költségek nélkül. Ezzel a lehetőséggel szeretnénk lehetővé tenni, hogy a könyvelők és vállalkozók megbizonyosodjanak a termék értékéről, mielőtt elköteleződnek mellette. Használd ki ezt a kiváló lehetőséget és teszteld a szoftvert, míg az ajánlat érvényben van!